Lørdagshygge

11. feb. 2012


Ja, nu har jeg altså ændret billedestørrelsen igen og skriften.. Er ved at være godt træt af mit layout, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg vil med det... Nogen ideer?
Den første dag af ferien er ved at være slut, og jeg har egentlig bare slappet af, set film og spist havregrynskugler jeg lavede i går (selvfølgelig ikke det eneste jeg har spist!). De smager altså bare godt! Normalt er jeg ikke en person der elsker at gå med neglelak, men jeg så et billede af en, der havde guldneglelak på og tænkte, at det ser da meget fedt ud. Så kom jeg i tanke om, at jeg faktisk selv havde en, men aldrig rigtig har brugt den. Tror helt sikkert, at den kommer til at blive min favorit fremover. Jeg har også spottet de første vintergækker i vores have, men da jeg så ville ud og tage et billede af dem i dag, var de helt visne.. Øv altså, men de kommer vel forhåbentlig igen.

4 kommentarer:

Broccoli Pippi sagde ...

Jeg kender godt det med at være træt at sin blogs udseende. men jeg er faktisk helt vild med din blogs enkelte udseende!
Men måske mangler du en header så man kan huske blognavnet? :)

Sissel sagde ...

Har faktisk også tænkt på at lave en header :)
Men tak! Nu ved jeg at nogen vil sætte pris på det, hvis jeg laver en :)

Monica Liv sagde ...

Hejsa!
Super super fin blog med nogle rigtig flotte billeder! Er blevet fast læser! Håber du vil kigge forbi min blog og evt. blive fast læser. Jeg mangler kun 14, så er jeg oppe på 100 og kan få skudt min giveaway i gang! - whatsgoodmonica.blogspot.com

//Monica Liv

Marie sagde ...

Hej Sissel. Jeg har valgt at give dig en blog award, fordi jeg syntes din blog er skøn :-) Hvis du vil tage imod denne blogaward skal du også sende den videre til 5 andre blogger (Med UNDER 100 læsere)og lave et indlæg hvor du linker til de 5 blogs, og så selvfølgelig linker til mig som du har fået den af:) Kærlig hilsen Marie :-)
http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

Send en kommentar