Maj maj maj

2. maj 2012

En knap så god 1. maj efterfulgt af en rigtig god 2. maj. Jeg lærte at lave blomsterkranse i dag, men de blev ikke særlig gode.. Virkelig noget jeg altid gerne har ville kunne.
Efter skole tog nogle piger fra klassen og jeg til Ikea. Radioen i bilen var gået i stykker så vi sang selv i stedet. Vi spiste svenska köttbullar efterfulgt af en is/milkshake på Mc. Donalds. Jeg købte et dejligt blødt fåretæppe, et stort glas til lækre smoothies osv. og noget stof jeg har hængt på skråvæggen ved siden ag min seng. Skal prøve at tage nogle billeder i morgen så i kan se.
Glæder mig til en dejlig forlænget weekend med lange gåture i det fine forårsvejr, biografen og spisning med nogle søde piger og bare at kunne sove længe og slappe af. 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

det var da et grimt billede du har valgt at læge ind af mig.. :P

Unknown sagde ...

igen.. tak

Send en kommentar