. . . . .

16. jun. 2012

Kender i det når man har en helt masse tanker, både gode og mindre gode, og egentlig gerne vil ud med dem, men man kan bare ikke..? Jeg er enormt træt for tiden, måske pga. at man ikke skal i skole hver dag. Jeg har lyst til at være aktiv og nyde dagene, men vejret holder mig tilbage. Jeg ville ønske Bella stadig var vores, for hun kunne altid få mig til at smile. Jeg er træt af at skulle tænke over eksamener, selvom jeg kun har en tilbage. Jeg glæder mig til NYC om mindre end to uger, men samtidig ved jeg, at jo tættere det kommer jo før er det slut. Jeg bliver irriteret over at tiden går alt for hurtigt og jeg ikke når alt det jeg gerne vil. Men til sidst tænker jeg, at det giver mig mere ro i sindet at skrive alle tingene ned jeg går og tænker på. 

2 kommentarer:

Louise christensen sagde ...

hvor tager du bare fine billeder ;))

Anonym sagde ...

Virkelig fed og spændende blog! Jeg er nu klart blevet fast læser, og jeg håber du vil følges!:-)

http://sofiesoerensen.blogspot.dk/

Send en kommentar