Wednesday

9. nov. 2011

har tilbragt min dejlige fridag med mig selv og sammen med min mormor og morfar. meningen var at jeg ville have været i skoven for at tage lidt billeder, men nåede det ikke, da det jo bliver så tidligt mørkt. havde ellers glædet mig, men så bliver det bare en anden dag.
har endelig fået købt et par nye vintersko, dem i ser på billedet under. noget andet er at jeg endnu engang har begået mig et af de der spontan køb. heldigvis er jeg glad for min beslutning denne her gang. jeg har simpelthen købt mig en vaske ægte (foto)printer-kopi-scanner! den kan virkelig det hele. meningen med den er nok mest til foto, men kommer sikkert også til at bruge de andre funktioner. der er altså bare et eller andet ved at have et billede i hånden og ikke bare se det på en skærm. hvordan har i det med sådan noget?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wow. Sissel, det første billede er jo helt magisk. Jeg er vildt misundelig. PS: Jeg har ladet mig inspirere af din blogs overskrifter. Er det iorden? :)

Sissel sagde ...

Tusind tak! :)
Så også på din blog og tænkte at det er da sådan mine overskrifter ser ud. Heh.. men pænt af dig at spørge for selvfølgelig er det i orden :D

emma emilie christensen sagde ...

Sikke nogle fine billeder! Elsker at de er så mørke :-)

Anne Vingborg Hørlyck sagde ...

det øverste billede er rigtig flot!

God aften
Anne
http://annehoerlyck.blogspot.com/

Send en kommentar