Evening plans

7. nov. 2011

så finder man lige ud af, at man først skal møde ti over tolv i morgen. skønt, skønt, skønt. derfor står min aften på hjemmelavede toasts, en eller anden god film og sidst men ikke mindst læsning i breaking dawn. jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har læst en bog færdig. plejer altid at lægge den på hylden når jeg har nået lidt over hundred sider. men er allerede forbi sekshundrede i denne her. det er altså vildt når man er mig. nu har jeg også omsider fået lavet et layout, som jeg selv er hundred procent tilfreds med, håber også i synes om det. så skal jeg nok også prøve på at holde det sådan.

denne her uge bliver også bare vildt god og let i forhold til de sidste tre uger. onsdag har jeg nemlig fri, så skal lige finde ud af om den skal bruges på noget produktivt eller bare ren afslapning. kunne godt tænke mig nogle nye vinter sko, så det gør jeg måske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar