I'm back

30. dec. 2011


Hej igen alle mine fine læsere.
Tror lidt jeg overvurderede mine evner til at holde mig væk fra blogverdenen en hel uge. Har haft de sygeste blogabstinenser, så besluttede mig for at vende tilbage nu. I får altså en ordentlig bunke billeder, men det synes i vel kun er rart. Herhjemme hos mig er julen slut, træet er taget ned og stort set alt julepyntet er pakket i kasser og gemt væk til næste år.


I år har jeg valgt at blive hjemme og fejre nytåret med noget familie. Vi plejer altid at se Mr. Bean, Dronningens nytårstale og 90 års fødselsdagen. Og når klokken slår tolv drikker vi champagne, spiser kransekage og lytter lidt til det fine kor i fjerneren. Og så går vi ud og fyre af med raketterne.


Som sagt i et tidligere indlæg fik jeg et kamerastativ i julegave, som allerede er blevet brugt flittigt. Håber sådan at der kommer sne, for havde sådan glædet mig til at tage nogle flotte snebilleder. Jeg begynder snart og tvivle om der overhoved kommer noget denne her vinter, men jeg holder stadig håbet oppe :)


Jeg gik mig en tur forleden, hvor jeg ikke havde andet at lave. Jeg læste på et tidspunkt nogle ideer til hvad man kunne gøre, hvis man manglede inspiration. En af tingene var, at man kunne gå et sted hen man aldrig havde været før. Så gik ud på en mark, hvor der står en plantage af krat og træer. Jeg havde været der mange gange før, men aldrig om vinteren. Da jeg var mindre plejede mine venner og jeg at gå derover og kravle igennem de små gange der var blevet til. Utroligt så meget sjov man kunne have af sådan en simpel ting.


Jeg har drukket alt for meget sodavand i julen, så det næsten er pinligt. Det er bl.a. et af mine nytårsforsæt ikke at drikke det mere. Hvertfald ikke ligeså meget :)

Jeg regner med at poste mit nytårsoutfit i morgen, hvis i da er interesserede i at se det..?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er vi, (interreserede i dit nytårs outfit) i hvert flad mig!
Din blog er en stor inspirations kilde for mig! Og især DIN!
Og som du nok kan regne ud, skriver jeg ikke det her til dig, med en boblende bagtanke om at du muligvis vil føgle min blog, og kun skriver til dig af den grund. Men faktisk for din jeg mener det!
Knus!^^

Ps. håber virkelig du vil tjekke min blog, og evt. blive fast læser <3

Det der var til din orintering, (hvis du altså ikke forstod, hvilket er meget forståeligt, min dårlige humor)bare en joke! Jeg har ikke en blog, hvilket er grunden til at jeg er anonym. Er bare ved at være træt af den grundlæggende overfladiske måde folk skriver til hinanden på, her i bloggerverdenen! Bla bla bla jeg skriver og skriver, er vist gået i selvsving! Åhh gud jeg har skrevet meget, sorry sorry sorry!

Send en kommentar