my very own photography book

3. jan. 2012


Jeg har i noget tid tænkt på, om jeg skulle lave min egen fotobog med de billeder jeg er mest fornøjet med fra 2011. Nu har jeg besluttet at det er det jeg gør. Det er lidt svært at vælge de bedste billeder, men ihh hvor kan jeg ikke vente til jeg har den i hænderne. Jeg ved ikke helt om det kun skal være billeder, eller om der også skal stå noget tekst indimellem.. Stort dilemma!
Nu vil jeg smutte, skal nemlig på arbejde lige om lidt.. Glæder mig til jeg har fri :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gud et lækkert layout din blog har! Hvordan har du gjort? (så teksten i siden ikke ruller når man kører ned, hvordan du får billederne så tæt sammen, hvordan du får indlægstitel og dato til at stå i midten)? :)
xoxo.

Sissel sagde ...

Hej Mathilde :)
Jeg kan se på din blog(ge) at du bruger de nye design, og dem ved jeg desværre ikke hvordan man ændre i html-koden..
Jeg bruger det der hedder Minima, som er et af de gamle designs. Men hvis du meget gerne vil vide det alligevel siger du bare til :)
Ellers ville mit bedste råd være at google det du gerne vil vide. Der kan du finde guides til næsten alt!

Send en kommentar