Farvel vinterferie

19. feb. 2012


Sidste dag i ferien og jeg føler mig hverken veludhvilet eller særlig motiveret. Til gengæld har vejret været  rigtig dejligt forårsagtigt i dag, og det gør mig glad. Udenfor dukker der spirer op fra jorden og små skud begynder så småt at titte frem på træer og buske. Tror seriøst ikke der findes noget mere livsbekræftende. Det er godt nok også rart, at det er længere lyst udenfor, og solen ikke allerede er gået ned klokken fire.

Denne her ferie har egentlig været ret stille. Der er faktisk ikke sket en dyt andet end at vi fik bestilt vore flybilletter. Men i påskeferien kommer der hvertfald til at ske en masse. Jeg er allerede gået i gang med at skrive ned, hvad jeg skal have med af ting og sager. Hehe.. man har da lov at være i god tid.

3 kommentarer:

Jonas sagde ...

Hej!

Min besked bliver sikkert begravet i en masse reklamer for andre der forsøger at få deres følger tal op. Jeg er her i en lidt mere alvorlig erne. Mit liv har ikke just været en dans på roser, og jeg har endelig fået taget mig sammen til at skrive cirka 5.000 ord omkring mit liv. Jeg ønsker at få budskabet, og historien ud til Danmark, i håb om jeg til sidst vil blive taget seriøst. Da jeg mener vi bloggere skal holde sammen, ville jeg blive utrolig glad hvis du gad tage et smut forbi min blog og læse 'Min Historie' & 'Min Historie Part 2.' - og du må MEGET gerne dele den på facebook, eller sågar skrive en blog om det - selvfølgelig hvis det er noget der rør dig.

Vi kunne også følge hinanden, jeg vil i hvert fald gerne følge dig.

Kys,
Jonas
www.justaboy.dk

andrea sagde ...

Kære Sissel, på min blog har jeg givet dig en blog award, som du nu kan give videre til fem andre med under 100 læsere, hvis du altså lyster.

Jeg håber, at det er okay, at jeg har lånt nogle af dine billeder.

Du kan se indlægget her: http://andreasflyvendebilledbog.blogspot.com/2012/02/blog-award.html

Fortsat god mandag,
Andrea

Marie sagde ...

Jeg har givet dig en blog-award for din fine , inspirerende blog <3
Nu skal du så give en blog-award til 5 af dine yndlings-blogs som også har under 100 læsere .
God fornøjelse ! - og tak for inspirationen , du er fantastisk !

Mange knus Marie

Send en kommentar