Home sweet home

9. apr. 2012

I lørdags kunne jeg atter sætte mine fødder på dansk jord. Det føltes skønt at komme hjem igen, men samtidig begyndte jeg virkelig også at savne det hele igen. Varmen, menneskerne, vandet, de flotte udsigter og jeg kunne blive ved. Er lidt ked af jeg ikke har skrevet før nu, men kunne mærke, at jeg lige skulle bruge dagen i går og i dag på at finde mig rigtigt tilrette herhjemme igen.
Der går nok lige nogle dage inden jeg kan vise billeder derfra, beklager. Men indtil videre har jeg kun redigeret billeder fra første dag og der er i alt over tusind billeder! Men for mig er det en del af processen at redigere billedet efter det er taget, så jeg glæder mig til at komme videre i gang med dem.

I lufthavnen ventede min familie på mig og jeg begyndte næsten at græde da jeg nåede hen til dem og kunne give dem alle et kram. Hehe.. Derhjemme ventede endnu fire skønne individer, som jeg også tror var glade for at se mig. Bella var blevet meget større i løbet af den uge og havde også fået øjne og er endda begyndt at gå så småt.
Nu er Påskeferien slut og i morgen venter endnu en skoledag, men det vil jeg ikke tænke så meget over for om kun 81 dage skal min veninde og jeg til New York!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar