Fly away

30. mar. 2012

Kufferten er pakket, passet er fundet frem, kameraet er ladt og check-in er allerede gjort. Jeg kunne ikke være mere klar end jeg er nu, til at komme afsted til Spanien sammen med de mennesker jeg tilbringer mest tid sammen med og holder utrolig meget af. Samtidig ærger det mig også en smule at jeg går glip af en uge af Bellas små to måneder i vores hjem. Hun er begyndt at åbne øjnene, så når jeg kommer hjem er de helt åbne og hun er måske også begyndt at gå lidt. Nu må vi se..
Måtte lige et hurtigt smut i Kvickly her til aften, for helt almindelige fritidssko havde jeg jo selvfølgelig ikke, så fandt nogle okay gode nogen til 80kr. Kunne ikke undgå at gå forbi en spand fyldt med engangskameraer, så sådan et fik jeg også med hjem og ligger nu i kufferten klar til at danne evige minder. Nu vil jeg lægge mig til at sove, hvis jeg overhovedet kan falde i søvn, og glemme internettet, bloggen og facebook i en uge. Godnat.

6 kommentarer:

Ditte sagde ...

Gid du må få en rigtig skøn ferie og komme hjem tilen lille hvalp der kan gå :) Kan set ikke stå for den!!!

Laura Ravnkilde sagde ...

Jeg håber du får en god ferie.

Åh det billede. Den hvalp. Ih. Minder. <3

emma emilie christensen sagde ...

Du må have en rigtig god tur!

Marie sagde ...

God tur :-)

http://www.marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Åh jeg håber du får en fantastisk tur til Spanien - må du nyde den! :-)
Jeg må altså sige at jeg er helt vild med din blog, den er så god og interessant! Meget stor ros herfra :-) Du har fået dig en ny fast læser.

Anna sagde ...

Ej, hvor er du bare skræmmende dygtig!
- www.abitofmebyanna.blogspot.com

Send en kommentar