Forglemmigej

13. maj 2012

Min yndlingsblomst er forglemmigej på billedet her over. Hvad er jeres?
Sommeren er for alvor over os, græsset bliver atter slået, ukrudtet bliver revet op af jorden og lange aftener begynder at kunne tilbringes udenfor. Samtidig med at ens humør bliver endnu bedre, tror jeg ærlig talt ikke det kan blive bedre.

Min weekend har stået på lidt af hvert. Fredag aften blev brugt på at stresse af efter en.. ja stressende uge, lørdag var jeg i København med Marie, hvor vi fik taget vores allerførste billede i Abercrombie&Fitch. Det var også den enste grund til vi gik derind, så da de spurgte om vi ville have taget et billede kunne vi selvfølgelig ikke gøre andet end at smile som 10 årige. Til jer der ikke har prøvet det, gør det! Det er vildt sjovt og ikke mindst er fyren enormt lækker! Nå, men i dag skulle jeg på arbejde klokken syv i morges og siden jeg kom hjem har jeg hjulpet til ude i haven.

Om en halv time kommer Sara. Vi skal skyde en shoot vi har planlagt i noget tid. Jeg glæder mig vildt meget og ikke mindst til at se resultatet og vise jer det. Hvis i da har lyst til at se?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar