This is not a fashion blog

31. maj 2012

Bluse H&M / Nederdel Monki / Sko Balzar

Først vil jeg sige at det med at lægge outfit billeder ud er noget jeg gør meget meget sjældent. Men en gang imellem bliver jeg nødt til at gøre undtagelsen. En anden ting er mit forfærdelige ansigtsudtryk og kvaliteten som jeg håber i vil se bort fra. Nederdelen købte jeg for nogle uger siden, og jeg bliver mere og mere glad for den hver gang jeg prøver den. For har faktisk ikke haft den på en dag. Jeg har aldrig haft sådan en lang nederdel (har sådan en et specielt navn?), så jeg skal nok bare lige have modet med mig og få taget mig sammen til at tage den på en hel dag.

Marie og jeg har aftalt, at vi skal have så lidt tøj osv. med til New York, så vi kan shoppe løs derover. Men denne her nederdel skal helt sikkert med, og hvor kan jeg bare ikke vente til at gå på gaderne i selveste NYC iført den! Det bliver så fedt, bare hende og jeg i hvad jeg sikkert vil mene er den bedste storby i verden når jeg kommer hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar