Fredagslettelse

9. mar. 2012

Så blev AT endelig afsluttet med et solidt 7-tal, som mig og min gruppe er ganske tilfredse med. Nu er det fredag og jeg skal på arbejde om en time, men i aften vil jeg være længe oppe, se film og starte på at læse The Hunger Games som jeg købte for lidt tid siden. Jeg har taget mange billeder i løbet af ugen af min gruppe og vores AT-forløb, men som den selvkritiske person jeg nu er, synes jeg ingen af dem er gode nok til at blive vist her.

Forresten var min klasse i det kongelige teater i går aftes og se en ballet. Har aldrig set sådan noget før, men synes egentlig det var meget morsomt og noget som satte nogle tanker igang. Den hed Dance2go og var tre mindre historier på ca. en halv time hver. Så jeg vil klart anbefale folk, som aldrig har set en ballet at gøre det. Plus at der bare virkelig var flot derinde. Håber i får en god fredag :)

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Fed blog! Er lige blevet fast læser. :)
Tag gerne et smut forbi min blog, og måske blive fast læser.

-Camilla

http://aworldoc.blogspot.com/

asta viktoria sagde ...

The Hunger Games er, ifølge mig, verdens bedste serie. Jeg har aldrig været seriøs fan af noget før - Men det er jeg nu. De er slet ikke til at forklare, jeg håber inderligt, at du synes om dem.

Jeg vil også gerne lige sige tak for en super blog. Dine billeder er bare virkelig smukke, men det ved du sikkert godt. Du er en stor inspiration for mig, for jeg øver og øver og øver med mit kamera og med Gimp, og jeg tror nok at vi skal blive bedste venner en dag, (mig og dem, he). Og jeg ved jo hvor dygtig man kan blive af at øve sig, ved at se på dine billeder.

Du må have en skøn aften. Og held og lykke med bogen!

Kærlig hilsen,
Asta

Send en kommentar