Tankestrømme

4. mar. 2012

I aften er jeg ret træt. Jeg skulle have skrevet en dansk stil, men kan overhovedet ikke finde ud af, hvordan jeg skal starte den. Har nu siddet i to timer foran et tomt dokument, så har aftalt med mig selv at det bedste nok er at lade den ligge lidt. I stedet vil jeg nyde min søndag aften i selskab med familie, god mad og Lykke. Og når jeg er færdig med det, vil jeg vende tilbage til stilen og få den skrevet i en fart.
I morgen begynder endnu et AT forløb. Vores emne er "det bristiske imperium"? Har virkelig ingen anelse om, hvad det er, men det finder jeg jo ud af. Det er en mundtlig fremlæggelse, hvilket heller ikke lige er min stærkeste side. Og for at det ikke skal være løgn skal vi have vores historie lærer, som er den værste lærer jeg nogensinde har haft. Heldigvis skal vi også have vores engelsk lærer, som derimod er den sjoveste, mest useriøse lærer jeg har haft. Så et eller andet sted er det vel en meget god blanding..

3 kommentarer:

Laura sagde ...

how lovely to see the awakening of spring blossoms!

Anonym sagde ...

smukke, smukke billeder.

Sara sagde ...

Faldt lige over den her mega fine profil jeg, jeg er meget fascineret over din blog og følger den helt sikkert. Jeg håber også du vil følge min.
saravujic.blogspot.com

Kram

Send en kommentar